Betaalmethoden

Bij Loris Parfum heeft u de keuze om via verschillende manieren een bestelling af te ronden. Zo kunt u betalen via iDeal, PayPal, Giropay en Bancontact.

               

 

Verzendmethoden

Alle bestellingen (tenzij anders aangegeven) worden bij u bezorgd door PostNL. PostNL bezorgt op werkdagen tussen 9.00 en 20.00 en op zaterdag tussen 9.00 en 16.00. Bent u niet thuis, dan wordt er altijd een 2e bezorgpoging gedaan of uw pakket wordt bij de buren afgeleverd. U ontvangt hierover altijd bericht middels een briefje in uw eigen brievenbus. Mochten beide bezorgpogingen niet lukken dan kunt u het pakket gedurende 3 weken afhalen op een postkantoor bij u in de buurt. 
Wanneer u een bestelling voor 16:00 uur heeft geplaatst bij Loris Parfum dan wordt het pakketje de volgende dag al geleverd. Anders wordt uw bestelling een dag later verzonden. Het pakketje kan bij u aan de deur worden geleverd door PostNL. De verzending van een pakket is gratis vanaf een bestelling van €50,-. Wanneer de bestelling minder is dan €50,- dan wordt er €5,95 verzendkosten gevraagd.
De in de webwinkel genoemde prijzen zijn allen vermeld in Euro en inclusief BTW. De vermelde verzendkosten zijn gebaseerd op leveringen binnen Nederland. Voor EU-landen en overige landen gelden andere tarieven.
Wij proberen al onze producten vanuit voorraad te leveren. Indien een besteld artikel onverhoopt niet uit voorraad leverbaar is, informeren wij u over de te verwachtte levertermijn. Naleveringen ontvangt u portovrij. 
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij het versturen van de bestelling in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval kunt u dit tot 21 dagen na uw bestelling bij ons melden en wordt de levering eventueel op onze kosten aangevuld of opnieuw gedaan.
 

Retourmogelijkheden

Wanneer de bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 7 dagen in originele verpakking en ongebruikt gefrankeerd retour sturen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Bij verzegelde artikelen moet de zegel niet verbroken zijn. 
Om duidelijkheid te verschaffen voor onze klantenservice vragen wij u de zending te vergezellen van een kopie van de factuur, uw bank of gironummer en de reden van retour.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@lorisparfum.nl

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.